Welcome to our Community
Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.
Sign up

Dusted off the Bebop 2

MarkyMrk6729

Member
Reaction score
3
Hello group, I'm new here. I just dusted off my Bebop 2 after several years of not using it. I have upgraded my android phone several times since and can't seem to find a copy of FreeFlight Pro anywhere. I just need pointing me in the right direction in finding an app that can be used on my android phone. Any help would be greatly appreciated.

I have an iPhone but I’ve heard the Auriga Bebop app will work on your phone. Check out my review of Jan. 23 2024 under “skycontroller 2 won’t connect to FreeFlight 6” under Bebop 2

Hallo groep, ik ben nieuw hier. Ik heb net mijn Bebop 2 afgestoft nadat ik hem een aantal jaar niet had gebruikt. Ik heb mijn Android-telefoon sindsdien meerdere keren geüpgraded en kan nergens een exemplaar van FreeFlight Pro vinden. Ik moet gewoon in de goede richting worden gewezen om een app te vinden die op mijn Android-telefoon kan worden gebruikt. Alle hulp zou zeer op prijs worden gesteld.
Ik heb 17 jan 2025 gedownload is geslaagd met oudere Android telefoon freeflight 6 ging prima.

Members online

Forum statistics

Threads
5,359
Members
8,508
Latest member
g5xr