Hi, I called Parrot in Paris. There is a aftersales email adres for this
SAV@parrot.com
This was their answer:
Bonjour,
Merci d'avoir contacté le service client Parrot.
Voici les étapes pour réinitialiser votre Parrot disco :
Étape 1 : Appuyez quatre fois sur le bouton d'allumage et au bout du quatrième reste appuyer sur le bouton d'allumage de votre drone, une lumière bleu apparaîtra.
Étape 2 : Relâchés le bouton une fois que la LED devient bleue.
Étape 3 : Attendre quelques minutes, le drone va s'éteindre tout seul
Étape 4 : Vous pouvez rallumer le drone, la réinitialisation est faite.
La réinitialisation peut prendre quelques minutes.
Translated:
Good morning,
Thank you for contacting Parrot Customer Service.
Here are the steps to reset your Parrot disco:
Step 1: Press the ignition button four times and after the fourth time keep the ignition button of your drone down, a blue light will appear.
Step 2: Release the button once the LED turns blue.
Step 3: Wait a few minutes, the drone will turn itself off
Step 4: You can turn on the drone again, the reset is done.
The reset may take a few minutes.
regards Floris